fredag 28. desember 2012

Oppdateres fra 1.januar 2013

Hei kjære dagbok (og eventuelle lesere).

På denne bloggen kommer diverse innlegg som skal hjelpe meg sjøl til å holde styr på diverse tanker, idéer og frustrasjoner i forbindelse med grep jeg har tenkt til å gjøre for å få en lykkeligere hverdag. (40års-krise???)

Nøyaktig hva disse grepene er, vil vise seg etter som tiden går. Jeg har en del tanker, men det får dere ikke vite før i 2013.

Godt Nytt År

Olsen